Sidor

19 april 2012

34-åring i Ryssland


Vaknade av familjekörens (med Rigo i spetsen) klockrena Ja må hon leva med ett rungande fyrfaldigt HURRAAA! Sjukt mysigt att numera ligga som en stor hög av armar och ben i sängen och öppna paket och kramas en dag som denna.
Mamma och pappa som ska vakta barn och katter i dagarna fyra kom därefter med frukostsmörgåstårta, små marängbakelser och ännu mera paket. "Nej..köp inget, jag har redan allt" avfärdar jag alltid presentfrågor innan jag fyller år..men så sitter jag där likförbannat och kvittrar av glädje när jag hittar fotmassager, biobiljetter och snygga underkläder i små tjusigt inslagna paket. Rigo hade målat ett linne till mig och gjort ett färgglatt pärlhalsband som han skvallrat om redan för några dagar sedan. "Mamma, idag har jag gjort en sennt till dig".. "en present, vad spännande." "Ja, det är ett halsband. Jag ska inte säga det".
Så vid elva vinkade vi adjöss till kidsen och tog flyget till St Petersburg för en tuman hand weekend. En långpromanad på stan och en maffig kaukasisk middag senare har jag nu stupat i säng.
Bilderna:
1. Mammas oslagbara smörgåstårta
2. Nyincheckade
3. Uzbekistanskt lamm
4. Blingbling from my hubbie

Inga kommentarer: