Sidor

21 januari 2008

Utmaning - Favoritbloggare

Jag fick en utmaning av Frida, kul det var ett tag sedan sist. Bra utmaning dessutom, som gör att man i sin tur kan få upp ögonen för nya kul bloggar.

Give the award to up to 10 people whose blogs bring you happiness and inspiration and make you feel so happy about blogland! Let them know by posting a comment on their blog so that they can pass it on.

Jag läser en helsikes massa bloggar varje dag, men här kommer tio av dem som jag gillar lite extra just nu:

Lilian & Linda
Nygifta Lilian skriver om bröllop, vardag och barnlängtan på ett kärleksfullt sätt som gör mig varm.
Hon kommer tro att jag är en glosögd stalker snart med min lägenhet tapetserad av hennes namn på PostIt-lappar så ofta som jag lovordar hennes blogg. Handlar inte om något särskilt, men det är något med orden som jag gillar.

Hanna
En fin vän och hennes familj. Om nya jobbet, barnhosta, boktips och konserter. Älskar bloggar som kan uppdatera mig om dem som ligger mig varmt och hjärtat.

Something old someting new
Ja vad säger man? Det blir inte mycket vackrare än så här. Trycksaker, smycken och bröllopsfrossa.

Oh Joy
Vackert om bröllop och kärlekstrams åter igen. Massor av inspiration för er som planerar att gifta er eller bara vill dagdrömma lite.

Isa
Illustratören Isabelle om hennes bilder, barn och business. Lättsamt och tjusigt. Jag tänker att hon lever världens bästa liv i smyg. Och gör allt jag innerst inne vill göra.

Haugesundsbloggen
What´s up in Haugesund? Inte mycket. Men min härliga kompis har flyttat dit med man och katt, och nu gör hon sitt bästa för att flyta in och flyta med. Jag följer äventyret med stort intresse.

En skolfrökens bekännelser
En blogg jag följt länge. Lärarinna som skriver om allt från plugget till maken och nu även den växande magen.

Ljuvligt hemma
En av trettioåttatusen inredningsbloggar jag läser och blir glad av. Pastelligt och sockersött.

Print & pattern
Appropå att bli glad. Ett snabbesök här om dagen gör mig skitglad. Färglatt, snyggt, retro, barnsligt och alldeles alldeles... underbart.

7 kommentarer:

hanna sa...

TACK darling :)

L sa...

Z, TACK, det värmde och gjorde detta till en perfekt början på veckan! Men nu vill jag oxå ha en pin! *S* en bild på mig på din pin är det okej? :)

förresten, sjukt söt katt du skaffat! nåt för mig som allergisk mot dom små stackarna men hund går bra, konstigt va??

Grattis till nya namnet.
Men varför har det tagit så lång tid?

ha en underbar dag!

//kram

Skolfröken sa...

Tack! Så glad jag blev!

Mrs S sa...

Haha well... Det började ju med att jag började stalka dig och sno vartenda bröllopstips du la upp så vi är väl even steven nu antar jag. Dessutom har jag då rakt ingenting emot att få en puff upp i besöksstatistiken då och då, tack söta.

Anonym sa...

Ååååh vad trevligt att jag är med på listan... tusen tack!!! Nu ska jag kolla in alla dina andra favoriter :) Kram kram

Kerstin Kallin sa...

Jag läser egentligen bara två bloggar. Det är din och MrsS. Ni är så bra att jag liksom är nöjd sen. Men jag ska nog slinka förbi några av dina tips ändå, du har ju så bra smak Z. :-)

Zandra sa...

Lilian> Vi skickade in ansökningarna rätt sent för Andres skulle till USA med redan bokad biljett för ett tag sedan.