Sidor

27 juli 2007

Sista inlägget som ogift?

Mannen är på väg till frissan och jag ska iväg med mammorna och systern och köpa massa mat. Sen ska det skrivas alla instruktioner till serveringstjejerna, läggas en sista hand på dukningen som gjordes igår, ringa alla inblandade och kolla så att de inte glömt oss, gå igenom allt en sista gång med toastmastrarna, tvätta bilen och pimpa upp den alá wedding.. och sen mina kära, klockan fyra, oavsett om lokalen står i brand och bilen har exploderat så tänker jag gå hem! Måste hinna packa till hotellet, fixa oss och andas lite tillsammans innan morgondagen...

45 kommentarer:

Linas inredning sa...

Åh,jag är så glad för er skull (fastän jag inte känner er)! Jag önskar er all lycka till både imorgon och med ert äktenskap!

Anonym sa...

Lycka till!
Själv ska jag gifta mig den 25 augusti :-)
Vi fick ett bröllop i 30-års present av svärmor så hon tar hand om allt jag behöver bara infinna mig på rätt plats vid rätt tid.
Kram

Anonym sa...

Åh vad härligt bubbligt nervös du låter :)

LYCKA TILL! Det kommer gå skitbra så klart!

Jag ser fram emot att få se bilderna på hur snygga ni var allihop!

kramar!

pS: jag tror inte du kommer kunna hålla dig med fler blogg-inlägg under kvällen och natten ;)

Minna Mercke Schmidt sa...

Wooooow, nu är dagen snart här! Håller tummarna att allt går som planerat och att ni får en oförglömlig dag. iiiii så spännande!

juliana.persson sa...

Hoppas ni får en underbar dag imorgon! Lycka till med allt!

Anonym sa...

åhh snart är det dags alltså =) spännande ..lycka till med allt och hoppas ni får en underbar dag!

Angel sa...

Åh så mysigt önskar er all lycka =)

Anonym sa...

Oh, så härligt! Lycka till! Det kommer bli alldeles underbart!

Anonym sa...

Lycka till! Jag önskar er ett långt och glädjefullt liv tillsammans! :-)

Anonym sa...

Lycka till imorn! Ska tänka på er!! Hoppas ni får en jättefin dag, sen väntar alla vi bloggläsare på bilder förståss... och massor massor med berättelser :-)

Anonym sa...

hej!
har följt din blogg under flera månader och ville önska dig lYCKA TiLL imorgon!

ooh så spännande, hoppas ni får en fin dag :-)
själv är det 3 veckor kvar tills jag gifter mig o börjar redan få fjärilar i magen..speciellt eftersom jag hämtar min brudklänning från skräddaren idag!!!

tack för all inspiration tjejen!
/Zilia

Anonym sa...

Lycka till imorgon! Jag har följt din blogg länge nu och nästa helg är det äntligen dags för mig också. Den fjärde augusti smäller det så nu är man inne på sluttampen av allt planerande!

Anonym sa...

Hej!

Har följt din blogg i flera månader och jag måste säga att den gav massor med inpiration till mitt bröllop (070707), TACK!

Lycka till i morgon, hoppas allt blir jätte bra och att du kommer gå runt med ett fånigt leede hela dagen och många dagar efter åt...

Grattis!

Anonym sa...

Jag har läst alla dina inlägg men inte kommenterat så mycket tyvärr ;) Så ha en helskön dag imorgon och rapportera gärna till oss nyfikna sedan.
Kram och Lycka till!

Anonym sa...

Lycka till imorgon. Hoppas att ni får en jätte härlig dag och att allt planerande lönar sig så ni bara kan luta er tillbaka och nuta! :)

Vill även passa på att tacka för all insperation och roliga inlägg. Du skriver på ett mycket trevligt och underhållande sätt! *ler*

Anonym sa...

lycka till och ha en fortsatt härlig tid tillsammans

Anonym sa...

Har också följt din blogg ett tag (senaste halvåret drygt)! Stort lycka till imorgon! :-D

Anonym sa...

Lycka till imorgon!
Ska tanka pa er och forsoka tanka over lite av all sol har pa zanzibar till er!
ha en UNDERBAR DAG!!

Forhoppningsis

Skolfröken sa...

Stora lyckokramar till er bägge två! Det kommer bli fantastiskt!

Anonym sa...

Hoppas ni får en underbar dag i morgon, tack för en härlig blogg. :-)

Johanna sa...

Lycka till!!! Å Grattis och du läser detta som nygift. Måste vara underbart. Kram

Anonym sa...

Ha en riktig underbar dag imorgon! Lycka till med allt och uppdatera gärna med bilder :)

Anonym sa...

Lycka till och tack för att vi fått följa dig på denna skojiga resa. Skall själv precis ge mig in på mitt planeringsår och uppskattar alla tips och idéer du bidragit med. Ha en underbar dag i morgon och njut till fullo!

JULIEK sa...

Lycka til imorgon. Tenk at dagen er her nu. Ha en underbar dag. Stor kram från Norge : )

Anonym sa...

Lycka till imorgon och i framtiden, följer sidan med spänning och hoppas på att få en uppdatering om hur det gick till när ni äntligen blev man och hustru.

Kramar från Helena

Anonym sa...

Hej,
Har följt din blogg i flera månader, aldrig gjort ett inlägg men nu är det dax:

LYCKA TILL!!!! Hoppas ni får en underbar dag!
Ser fram emot "rapporten"!!

smul sa...

lycka till!

Jen sa...

Lycka till och njut av er stora dag... har följt bloggen ett tag nu och har fått massa idéer... 22 sept smäller det...

Anonym sa...

Lycka till idag! =D

Anonym sa...

Stort grattis till er båda och lycka till!
Jag har som många andra följt din blogg flitigt. Tack för rolig och inspirerande läsning!

Anonym sa...

Lycka till idag! Och tusen tusen tack för att du delat med dig av allt på vägen. Du har varit en stor inspirationskälla. /Frida

Anonym sa...

Se upp för att snubbla över klänningen! Lycka till!

Anonym sa...

Det har varit superkul att följa den här planeringen av eran stora dag.

Anonym sa...

Vid det har laget borde ni vara gifta om allt gatt som det ska sa GRATTIS!!

Anonym sa...

Stort grattis! Har läst din blogg ett tag men aldrig lämnat någon kommentar. Tack för all inspiriation. Själv gifter jag mig om en vecka!

~~erika~~ sa...

Jätte stort lycka till och grattis frun!!!!!
*kram*

Monica sa...

grattis :-) tänkte på er i dag, är i norge just nu! kramar Monica

anna k. sa...

Wow!! Lycka till nu och glöm inte bort att NJUTA av er stora dag! Det är den ni kommer att tänka tillbaka på när vardagens små bekymmer tornar upp. Kramar AnnaKarin

Anonym sa...

Grattis!!

Jag tänkte på er när fyrverkeriet avslutade festivalen jag jobbat på. Jag såg fyrverkeriet som slutet på årets Rockoff-festival och början på ert äktenskap :)

Själv får jag vänta länge ännu.. Jag får lite ångest över att jag och min kille varit ihop i 7 år snart och varken har barn eller är gifta men vår tid kommer ju den också ;) Än en gång grattis. Hoppas ni hade en underbar dag och fick trevliga minnen :)

www.syfroken.se sa...

Nu är du gift och måste få tacka för all inspiratin du gett oss. Jag skulle gift mig den 11 aug. och allt var fixat, men blev tyvärr uppskutet på obestämd tid pga att min sambo blev sjuk. Slut skrivet om mig.

Grattis!!
Det har varit så roligt att följa dig i din planering. Du låter verkligen otroligt kär också!!!

Pussa din MAN från oss alla!!

Anonym sa...

Hoppas ni fick ett underbart bröllop! Har följt din blogg länge, kommer sakna den. Ett kort på er från Den Stora Dagen hoppas jag på att få se här dock :-) Kram!

Mrs S sa...

Läste ditt inlägg på BT. Åh vad jag är glad att du är så nöjd. Stort GRATTIS och ha det så bra i veckan. Längtar efter att få höra lite mer och se bilder. Kram.

Anonym sa...

Grattis!
Hoppas att allting gick bra. Är nyfiken på att få höra mera! :-)
Ha det jättebra!

Anonym sa...

Hoppas ni hade en fantastisk dag!!!!!

Anonym sa...

You rock!
Din blogg är jättebra.
Jag hoppas att du fortsätter med den, på ett eller annat sätt.