Sidor

01 augusti 2007

Superkort summering från Smögen

Hej hej! Allt gick precis som vi önskat oss och vi kan båda skriva under på att det här var den roligaste och bästa dagen i våra liv! En mycket nervös vigsel med en lång klänning som tvinnade sig runt fötterna, en liten skur med tårar, underbar sång.. och så en helskön fest med massor av härliga tal, underbart band och vackra glada gäster! Ska skriva all about it när vi kommit hem från vår smekvecka här i Smögen.. och lägga upp massa bilder såklart!

Tack för alla era kommentarer. Men vad är det där med er som skriver att ni kommer sakna bloggen? Här är det ingen som ska sluta blogga. Får bara blanda upp bröllopsinläggen med lite inlägg om annat jag tycker är kul, snyggt och bra. Puss!

9 kommentarer:

Anonym sa...

Vad härligt att höra att allt gick bra och att ni hade en underbar dag. Väntar med spänning på bilderna.

Kerstin Kallin sa...

Så himla roligt att höra! Ser fram emot att höra mer. :-D Är det inte otroligt att TROTS alla förväntningar och förberedelser så blev det helt magiskt? :-D :-D

Anonym sa...

Hej,

har följt din blogg i ungefär ett halvår och väntar med stor spänning på bilderna och berättelsen!
Min sambo har upptäckt att jag läser din blogg och har berättat om ert 50-talsinspirerade bröllop. han är 50-talsfantast;)
För nån dag sen sa han: "dendär tjejen du läser om har dom gift sig ännu?"..
:-D han är alltså inte så bröllopsintresserad annars.
/Maria

CareShare Network sa...

Hello from CareShare Network

Anonym sa...

Gott... får lite abstinens annars... Kollar ju ideér till mitt eget bröllop redan fast det dröjer lääänge än... måste ha råd först... så spara, spara, spara...får ta lite i taget.
Vet någon föresten var man kan få tag i Sverige dräkten och mönster till den...jag menar folkdräkter/bygdrdräkter och speciellt den och andra i Jönköpings/Västergötland och Uppsala trakten/Upplandsdräkten, där dräkter kan komma i från vissa häraden och områden???

Anonym sa...

Grattis Frun! Roligt att hör att er dag var så lyckad! Tre veckor kvar för egen del...

Roligt oxå att du fortsätter blogga!

Anonym sa...

GRATTIS! Jättekul att höra att allt gick bra.

Det har varit en kul resa det här, jag gifte mig 070707 så det känns som att jag har legat lite i fas med dig i ditt planerande. Ska såklart fortsätta titta in på din fina blogg!

Anonym sa...

Grattis :) Kul o höra att allt gick bra. Hoppas man får se lite foton sen.. Speciellt på din klänning :)

Martin sa...

Grattis!