Sidor

26 juli 2007

03:49

Torsdagen den 9:e mars 2006 fick den bloggen sitt första inlägg.. ett om vår förlovning. Sedan dess har det blivit 752 inlägg till och nu är det bara två dagar kvar tills vi är man och fru.

"Kommer det inte bli tomt efteråt, när ni inte kan planera det här längre?".
Nej, inte alls. Jag tycker det ska bli jätteskönt! Det här har varit en jätterolig tid, och det har blivit ännu roligare när jag kunnat dela med mig av våra planer här och fått så mycket bra feedback från er - men det riktigt roliga börjar ju efteråt. Att få kalla honom min äkta make ska bli det allra bästa! Fan vad jag älskar honom... min supertrötta lite sura man där borta vid printern. Den finaste människa jag någonsin mött.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Lycka till med det sista nu. Jag hoppas att ni hinner ta det lite lugnt också innan.

Det ska bli kul att se hur det blev. Trots att jag själv är gift nu så och inte längre i behov av bröllopsinspiration så vill jag ju se hur det blev för er :)

~~erika~~ sa...

Tycker det kommer bli grymt tråkigt när du slutar skriva!! Titatr ju in så gott som dagligen. Men massor med lycka till till er båda två!! Massa kramar

Anonym sa...

Det har varit fantastiskt roligt att få följa dig/er på er väg mot altaret. Speciellt som jag själv är på väg dit med stormsteg! Två veckor kvar, gaaaah!

Känner igen det där med att skriva ut festhäfte. Jag har det roliga jobbet med att göra om häftet i ett par olika versioner, eftersom jag inte vet hur det ser ut när jag väl skriver ut allt. Skrivaren finns på min kära fars jobb, och de har bara CS där, och jag har CS2 hemma...Gaaah igen! Har dessutom valt ett märkligt format till utskrift, bara för att göra allt lite roligare. Hmmmm....

Jag håller tummarna för att vädergudarna är på bra humör i helgen! Ni kommer att få en underbar underbar dag!

Kram på dig

Anonym sa...

Jag vill önska dig och din blivande man ett stort lycka till på lördag och i framtiden med naturligtvis.
Jag ser fram emot att se några bilder från er bröllop. För de kommer väl?

Lycka till igen.

Skolfröken sa...

Lycka till i morgon, jag dansar soldans här hemma så att det blir fint väder för er och min bästis som också gifter sig i morgon!