Sidor

18 juni 2007

Ny brudbutik i Göteborg

I Stockholm finns, as far as I know, inga bra bröllopsbutiker. Eller jo, såna med brudklänningar finns såklart, men inga som bara kryllar av sköna detaljer och prylar. Rätta mig gärna om jag har fel.

I Göteborg har det däremot just öppnat en sån här butik. I do brud och dekoration. Smådetaljer, scrapbookingprylar, dukningsdekorationer och blommor..

Hemsidan ser inte så spännande ut just nu men en nätbutik ska vara på plats mot slutet av sommaren som säkert kommer bli hur bra som helst. (Men snälla.. anlita en good webbdesigner då) Fick ett gäng foton på produkter från butiken, tillsammans med lite småprylar som jag letat efter hur länge som helst på massor av andra ställen - bland annat underbara nålar med rosa pärlhuvuden till våra bordsdekorationer!

Hoppas ngn i Stockholm tar efter conceptet.

2 kommentarer:

Kerstin Kallin sa...

Ser fram emot webshopen!
:-)

Anonym sa...

Ojojoj vilken fin klänning du hittat! Hur får man tag på den? Jag gillar att den är blå oxå... hur hittar jag den? Kram Å