Sidor

18 juni 2007

Köpte en kort klänning till kvällen

När jag testade brudklänningen igen härom veckan insåg jag:
1 - den är sjukt varm.
2 - Den är sjukt lång.
Så om jag vill kunna dansa på kvällen är en kortare klänning ett måste. Har därför beställt en sån här från E-bay nu, fast i vitt siden. Hoppas den är fin!

Har även budat på ett par klassiska stripteaseskor i vitt. Såna med massiva platåklackar ni vet, så att jag kommer upp en bit för att slippa snubbla på klänningen på väg fram till altaret.

10 kommentarer:

Anonym sa...

Du är modig! Jag hade aldrig vågat stolpa fram i ett par stripskor, jag nojjar ju rejält för att snubbla i mina 6 cm klackar. Att korta klänningen var aldrig ett alternativ?

Klänningen ser skitsöt ut, hoppas att du blir nöjd.

Anonym sa...

Stripskor *fniss* Min blivande man är inte så lång så när jag tar på mig högklackat får jag titta ner på han. Inte så kul så jag får nog begränsa längden på klackarna. Fast högklackat vill jag ändå ha i kyrkan pga. det ger mig bättre hållning än platta sandaler som gör att jag ser ut som en hösäck även om det är bekvämt.

Anonym sa...

sjukt snygg!
får man fråga vad det är för märke?
:$

Kerstin Kallin sa...

Klänningen är jättefin! Håller tummarna för att den är lika snygg när den kommer fram! :-)

Anonym sa...

Jättevacker klänning, verkligen! Skulle kunna se mina tärnor i en sådan, fast i lila dårå... :-D

Var har du hittat den? E-bay alltså. Har du budat på en? Modigt!

Och som Stina sa - varför inte lägga upp klänningen lite? Min är precis så att skorna sticker fram när man går, jättesött =)

Anonym sa...

vilken säljare har du köpt klänningen av??

Anonym sa...

Den är av okänt märke från E-bay... från shoppen Modernzoneone

Min kommer dock vara vit.

Anonym sa...

Jättesöt klänning. Vad heter säljaren på ebay? Vill definitivt slå till på en jag också... =)

Hälsningar Tina

Anonym sa...

Åh gud.. gör inte det. Han levererar ju aldrig.. värdelös! Jg kommer få klänningen först efter bröllopet. :(

Anonym sa...

J�ttefin kl�nning !!
�r sj�lv ute efter n�got liknande, fanns det n�got m�rke p� kl�nningen ?