Sidor

28 januari 2007

Ni tycker alltså..

Så här föll klänningsankäten ut:

1. Benvit klänning med höftros - 1 röst
2. Blombroderad med släp - 3 röster
3. Spetsklänning med midjeband - 9 röster
4. Nattlinnevarning - 2 röster
5. Spetsklänning utan midjeband -1 röst
6. Grått sidenband i midjan - 8 röster
7. Med lite udda släp - 0 röster
8. Höftdraperad - 0 röster
9. Strassbroderad byst - 6 röster
10. Snedrandig brodyr - 1 röst
11. Med helbroderat bröst - 4 röster
12. HahHa haha - 0 röster
13. Fast i vitt - 2 röster
14. Lite speciellt liv - 2 röster

Så i morgon beställer jag ett stycke nummer 3 från Kina alltså. Spännande!

9 kommentarer:

Anonym sa...

Så modig du är! :-)

Anonym sa...

Hej jag gillar din blogg skarpt! Undrar vad du ska ha för brudbukett har inte sett att du skrivit om det någon gång! Nyfiken! Jag undrar även vad du valt för färgtema! Själv ska jag inte gifta mig på väldigt länge.. pratar lite smått om 2009 (i alla fall jag) min blivande verkar tycka att det är lite väl långt fram men men... han kanske får spratt och faller på knä när jag minst annar något... själv drömmer jag om ett riktigt sagobröllop, romantiskt och oförglömligt! Drömma får man ju göra! Lycka till! och fortsätt skriv!

Ivana sa...

Oj nu har man gått miste om en hel del. Idag är det exakt 6 månader kvar & jag blir allt mer nervös inför mitt bröllop. Tur att man gör sånt här bara en gång i livet haha

Anonym sa...

Hej. Skall också gifta mig snart och är på jakt efter klänning. Följer spänt till "kina-köp" för att se om det är en bra idé. Undrar bara var klänningen som är på bilden i inlägget "Tänkte köpa brudklänning från Kina". Kommer ifrån..?

Anonym sa...

Anna> Eller galen, vi får väl se. :)

Anonym> Kul att du gillar bloggen! Angående brudbukett så vet jag inte alls, men iom att vi har brunt och ljusrosa som färgtema, så lutar det väl mot en rosa rund bukett. Härligt med bröllopsdrömmarna!

Ivona> Exakt ett halvår kvar för oss också! :D

A-K> Nu har jag beställt tygprover från dem. Klänningen på bilden är från Ikoo också.

Anonym sa...

underbar blogg! burdklänning nr 14 var underbart vackert! Fortsätt blogga du är min inspiriationskälla till mitt stundande bröllop med oxå färgtema rosa o brunt härlig färgkombination! Toppen blogg verkligen!

Mrs S sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Anonym sa...

Hej!
Du har fastnat för axelbandslöst ser jag. Du vet väl att man som kvinna ska skyla axlarna i kyrkan. Tänker du ha någon sjal över axlarna?

Anonym sa...

Anonym: Nope.. jag går in som jag är. Kyrkan får leva med mina bara axlar.