Sidor

28 september 2012

Tyskland

Knapprar från ett tyskt hotellrum just nu efter en fantastisk brakmåltid på något guesthause. Manglade lakan, minishampoo i duschen, fylld minibar.. men inga ungar. Låter ju som en dröm. Och i vanliga fall hade jag studsat iväg på en sån här weekend glad i hågen för att få några nätter på tumanhand med maken. Det har vi ju gjort hur mycket som helst. Men den här gången var det svårt. Att veta att jag inte får se Bims stapplande gång på flera dagar. Eller höra Rigos små och stora funderingar om livet och kunna vara där och försöka ge svar.
Oh well. de har de grymt hemma med finfina barnvakter och en frys fylld till bredden med glass, men efter den här trippen tänker jag inte släppa de där små trollen ur sikte på evigheter!

1 kommentar:

Anonym sa...

Låter underbart tycker jag - men förstår dig :) I dec ska jag och maken på Ricky Gervais och bo på hotell över natten - första natten utan Skruttan!