Sidor

02 juli 2012

Senfirad


Bättre sent än aldrig tänkte jag när vi fick till en heldagsbarnvakt igår och tog med maken på stan för att fira 38-årsdagen igen. En rejäl uppdatering av garderoben blev det och så Gröna Lunds besök med karuseller, femkamp och grillmiddag. Herre Jesus vad sköna och viktiga de här bara-vi-två-dagarna är. Att hinna sitta ner vid ett matbord och prata i evigheter utan att bli avbrutna. Att hinna se hur otroligt vacker han är och tänka hundra gånger på en kväll - lyllos mig!

1 kommentar:

Anonym sa...

Å jag blir så avundssjuk! Inte på din make ;) men på heldagsbarnvakt. Jag kan räkna de gånger vi haft barnvakt på en hand, längsta stunden var tre timmar och det var förra sommaren! Jag saknar verkligen att kunna sitta ner så där! Härligt att läsa att du verkligen uppskattar stunden och njuter.