Sidor

20 april 2010

Tatueringstime



Jag har pratat om att tatuera mig i en evighet, men det har aldrig blivit av. Tack och lov kanske. För hade jag följt alla mina tatueringsimpulser genom åren hade jag bl.a suttit här idag med pojknamnet Jon ingraverat
över röven och en djävul och en ängel i tribalmönster längst med ena benet.
Men nu är det dax att få tummen ur tyckte min kompis som i går gav mig ett presentkort hos en tatuerare. Iiiiiihhh... kan inte banga längre! Måste hitta ett motiv jag vill leva med till the day I die. Eller motivet är väl rätt klart, ska bara hitta ett typsnitt som funkar.

2 kommentarer:

Therese sa...

Kul!

Skulle önska att jag kunde börja om från början med allt kludd på min kropp ibland men samtidigt är det en del av mig nu och det är förvånandsvärt hur lite tankar jag faktiskt ägnar dom trots att de pryder större delar av min kropp.

Ohh, nu blev jag extra sugen på att fortsätta med mina!

Nu får du några råd vare sig du vill eller inte inför tatueringstiden ;)

1. Kom dit utvilad
2. Mätt
3. Ät en proteinbar på vägen dit oavsett om du är hungrig eller inte
3. Ha med dig vatten eller annan dryck och mörk choklad, då fyller du lätt på med må-bra-stuff när serotoninet tar slut! Extra viktigt om ni håller på länge, gör du nåt mindre spelar det inte så stor roll :)

Ska bli mycket kul och se vad det blir!

hanna sa...

Spännande är det!
Och du, glömde ju säga - vill du gå till nån annan får du ju bara kränga presentkortet och ta med dig cashen till nästa. Förstås!