Sidor

20 april 2010

GI-resultat - Vecka 1

Okey, nu har jag kört i en vecka och så här har det gått:

Vikt: -1 kilo. Tror jag. Vår våg hemma är allt annat än pålitilig. Ska dubbelchecka på gymmets våg ikväll.
Midja: -2 cm.
Rumpa: Oförändrat
Lår: Oförändrat
Överarm: Oförändrat

Whattafuck? Jag som varit så sjukt flitig med maten. Den här veckan får jag helt enkelt slita mer på gymmet. Nya tag!
Tänkte att jag ska publicera resultatet här varje tisdag för att sporra mig själv ännu mer att slita på.

5 kommentarer:

Catarina sa...

Lycka till.
Jag kör igång imorron

Morsan & Jag sa...

Kämpa på. Jag tycker du är duktig. kram Marie

Morsan & Jag sa...

Kämpa på. Jag tycker du är duktig. kram Marie

Morsan & Jag sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Morsan & Jag sa...

Oj det blev visst flera inlägg...får visst inte vara så snabb på tangenterna. Sorry