Sidor

10 oktober 2009

Usch

Tiden går snabbt när man har roligt, och iom att det här är det roligaste jag gjort så har de fyra senaste månaderna verkligen kännts som två veckor. Snart är det dax.
Dax att hitta något nytt att försörja mig på. Hejdå mammagruppsfikor. Se till att bli av med gravvokilona. Börja kolla av en jobbmail igen. Sitta i möten, ha passerkort, lära känna kollegor och visa resultat. Dax att vara utan junior åtta timmar om dagen. No more långpromenad kring sjön i solen på vardagar.

Men men.. några månader kvar. Ska njuta av varje minut som om det vore sista gången i livet vi gör det här. Det är det ju kanske.

Hope not.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Nä, klart det inte är sista gången! Har du nytt jobb eller? Jag minns inte hur det var, du vet den där tiden INNAN man blev mamma. Har den tiden funnits?

Lilla Duktig sa...

Men fortsätt för all del med bebisrapporteringen. Jag som snart är där har redan övertalat MIN mammagrupp om att köra babyrytmik och -sim! Jag behöver mer uppslag!