Sidor

25 juni 2009

Korta dagar

Vart tar tiden vägen? Rigo är redan tre veckor gammal, högsommaren är här, posten ligger i en oöppnad jättetrave, diskberget växer, jag är i akut behov av en dusch.. typ så. Min lilla blogg är helt försummad. Jag som tänkte skriva förlossningsberättelse, visa bilder på vår blommande balkong och skriva skrytinlägg om hur sonen sover hela nätter.. men se icke.
Den mycket korta summeringen om vardagen just nu lyder dock: Varmt - underbart - rutinlöst.

Tidigt i morgon bitti åker vi upp till Kiruna för att gå på midnattssolsbröllop i dagarna två i helgen. Jag är ju som bekant en bröllopssucker av stora mått så det ska verkligen bli jättekul.

Men SEN, när vi är tillbaka i huvudstaden igen så ska jag skärpa till mig lite med bloggandet och bloggläsandet.

3 kommentarer:

Mari sa...

Det där med att inte ha tid med en dusch saknar jag inte det minsta. Det var ett av mina stora dilemman; hur duscha utan man hemma som såg till sonen? Så Karl satt fint i babysitter och stirrade medan jag tvagade mig. Får man men för livet av sånt?

Anna sa...

Najs med bröllop i midnattssol!

-Milly- sa...

Tjingeling på dig! Önskar dig en underbar dag.
Är allt bra med dig?

Jag la till dig på bloglovin'
Om du tycker om min blogg får du gärna göra detsamma!

Kram :)