Sidor

12 maj 2009

Och solen skiner dessutom

Om en stund ska jag fika med den lilla mammagrupp jag lyckats hooka upp med i grannområdet. Kaffe och stor blaffig bakelse i Globen är tanken. Och så nosa på alla de nykläckta. Känna hjärtat sprängas så där bekant, men veta att vi om tre veckor har en egen liten bebis att lukta på.
Sen ska jag träffa min fina lilla spinkiga mamma. Henne som jag haft ett år av försoning med, efter oräknerliga arga och besvikna.
Därefter ska jag gräva ner mig i vår vitbäddade säng tillsammans med den blivande pappan och hångla tills solen går ner.

Ett par fina nyheter från bloggvänner som värmer som vårsol:
Mrs S Annie är här sedan någon vecka tillbaka.
Lilla Duktig väntar en Mini Duktig!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Åhhhh...
Jag önskar dig all lycka med dig och din nya lilla familj!

Ta vara på stunderna! och NJUT!!

http://livethosmig.blogg.se

Lilla Duktig sa...

Aaaaaw!
Tack tack.

Mrs S sa...

:D