Sidor

06 mars 2009

Fina fredag

Väcktes av att två stiliga besiktningsmän plingade på dörren. Hade glömt att de skulle besiktiga fastigheten idag. De föll pladask för katten, så jag föll såklart pladask för dem och bjöd på kaffe.

Därefter mailades jag lite med en gammal borttappad gymnasiekompis som skickar så roliga uppdateringar om sitt liv att jag skrattar mig harmynt. Åt lite frukost, bokade en tid hos sjukgymnast som ska bota fogarna, slänger ett öga på spjälsängen som står och väntar, ser att den tomma lokalen i huset ska bli en tatueringsstudeo.. yey, tänker att lite Ben & Jerry chokladglass är det aldrig för tidigt på morgonen för. Och så kommer mannen hem idag efter att ha varit bortrest jag-vet-inte-hur-länge.

Så det blir nog en toppenfredag det här, det känns i hela kroppen!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det låter som en finfin dag! Och ja, vi synkar verkligen med pysslet. Om vi bodde lite närmre varandra skulle jag kunna komma över på en fika och virkkurs ;)Och få kela med kissen !!!

Anonym sa...

Glass kan man aldrig äta för tidigt på morgonen! Mysigt att din man kommer hem lagom till helgen. Hoppas du inte bara får en toppenfredag utan en toppenhelg :o)