Sidor

10 februari 2009

Bland mina bilder

Fick en utmaning av AnnaPanna.

Här är reglerna:
- Gå in i mappen mina bilder.
- Gå till den sjätte mappen och välj därefter den sjätte bilden i den mappen.
- Visa bilden på bloggen och skriv något om den.
- Invitera sex stycken nya till att vara med på utmaningen.
- Länka till dem, och låt dem veta att de är utmanade.



Det blev en bild på vår lilla hjälte när han ligger och myser med sin mamma hemma hos uppfödaren.

Jag är nyfiken på vad som gömmer sig i bildmappen hos Soffy, Lilian, Syfröken, Lilla Duktig, Emma och Sara. Och givetvis på era andras också.. take it away!

4 kommentarer:

AnnaPanna sa...

J_drar vad söt.. :)
Själv har jag en liten Rex-kille hemma..eller liten o liten han är ju 10 år nu!!

Anonym sa...

Man tackar!
Ska bli spännande & jobbigt, det erkänner jag!

Anonym sa...

hej :) jag tycker så mycket om din blogg, skrattar ofta och högt när jag läser dina inlägg. hoppas ni har det trevligt i new york, där har jag bott i ett år, fin stad :) jag och min make funderar på att skaffa en sphynx.. och tänkte höra med dig vartifrån naku kommer? :) visst bor ni i stockholm också? massa kramar ps. orkar du svara i min blogg blir jag glad! kramar!

Zandra sa...

AnnaPanna> Rex är superfina!

Fanny> Han kommer från en uppfödare på Henriksdalsberget, Nacka.. som heter Skrasa Mira. Katteriet alltså. :) Uppfödaren heter Elena.
Lille herrn är dock ingen Sphynx, utan en Don Sphynx vilket är en annan ras med lite annorlunda drag. Ögonen och öronen är det som skiljer sig framförallt. En rysk ras som inte är lika vanlig som den vanliga sphynxen. Jag gillar Don Sphynx, eller donnar som de kallas, jättemycket och tycker de är snäppet läckrare än sin systerras.. men det är ju en smaksak.
Kul att ni funderar på att skaffa en ni också, vi har inte ångrat oss en sekund! Och kul att du gillar bloggen!
Kram