Sidor

19 januari 2009

Temper temper

Igår fick jag vad jag helst skulle vilja kalla ett gravvospel när mannen inte ville laga mat. -Vem fan ska göra det då då, JAG, ditt jävla hembiträde?!" fräste jag och gick sur som fan och lade mig demostrativt redan vid åtta.

Och nyss har jag blivit matat med vietnamesisk kycklingsoppa (helt sjukt god, men kanel och lemongrasskryddning) och små ljuvliga vårrullar fyllde med limeräkor och en massa goda grönsaker som han stått och rullat halva kvällen.
Fan. Att jag ska bli sur så lätt.

Det enda jag egentligen vill säga på repeat hela dagarna är att jag är galen i dig, men ibland kommer det ut i en lite annan tappning. Sorry.

2 kommentarer:

Anonym sa...

En fantastiskt söt historia! :)

Livet på den mörka sidan sa...

Den här fär mig att böla som en fontän