Sidor

26 januari 2009

Det bästa som hänt sedan Internet

Alkoholfri öl.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Tjo! Här har du ett rätt ok alkofritt alternativ till rött vin http://www.saxhyttegubben.se/blabar-100/index.php Återförsäljarlista finns på sajten!

Anonym sa...

Vilket märke? För jag är allt lite sugen emellanåt...

Anonym sa...

Kan bara hålla med :o)
Kram Mia
Ps. Klappa magen Ds.

Zandra sa...

Pratglas> Tack. Har knappt vågat min in i vindjungeln för att allt jag hört om smakar svartvinbärssaft, men då får jag kolla in det här!

Soffy> Gillar både Pripps som säljs på bolaget och hmm.. vad heter den, liten flarra som ser ungersk ut typ finns på Vivo och Ica. Den enda jag tycker är äcklig är Jever Fun.

Mia> I will! *klapp klapp*

Anonym sa...

Jag gjorde en grundlig undersökning av samtliga alkoholfria öler och tycker att den enda som smakar öl över huvud taget är Carlsberg Non Alcoholic. Den finns på vanliga mataffärer och på Systemet. Eller så kan man åka till Tyskland, där smakar de verkligen som riktig öl, och där fanns det typ trehundra olika varianter att välja mellan.

Anonym sa...

Ja visst är det gott! jag dricker fortfarande Carlsbergs alkofria (fast min bebis kommit ut), den är ju jättegod! Vita alkoholfria viner är oxå ok, tex Free eller nåt mousserande. Tyvärr måste jag såga 100% blåbär som nämns ovan. Smakar INTE Vin, bara saft. För 69 spänn/33 cl.... Tror inte att det finns nåt riktigt bra alternativ till rött vin.