Sidor

11 december 2008

Julstök och sånt

En kompis ringde idag och undrade hur jag mår igentligen iom att jag aldrig bloggar numera. Oj. Man vet att man lever i moderna tider när vänner håller koll på varandra genom datorn så här.
Hur som helst. Jag mår finfint, bättre än på flera år.
Men jag letar julklappar, syr luciadräkter, lagar Janssons frestelse och letar efter det perfekta julgodisreceptet för fullt så bloggandet hamnar lite i skymundan.

Och så är det rätt avtändande med en massa anonyma otrevliga kommentarer. Tycker mest synd om dig. Hela Sverige myser i julmörkret, men du ägnar din energi åt att sitta och fjanta i folks kommentarfält. Hoppas jag aldrig mår lika risigt som du.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Jag har också undrat vart du har hållit hus. Brukar kolla in varje dag och saknar dina inlägg.
Men många har mycket att göra före jul så jag förstår om du inte hinner. Trist att få taskiga kommentarer!

Anonym sa...

Vad skönt att du mår bra! :)

Jag har faktiskt oxå saknat att läsa din blogg, tycker att den är så bra!

Anna sa...

Haha, det var just av den anledningen som jag själv slutade blogga. Tyckte det blev så trist när alla vänner slutade höra av sig då de ändå hade stenkoll på en genom bloggen, men själv visste man inget om någon...

Anonym sa...

Hej Tjejen!

Jag vill bara kika in för att önska dig en riktigt God Jul och ett Gott Nytt år!!
Hoppas du fortsätter att blogga näst år.

http://Livethosmig.blogg.se

Mia i Gävle

Anonym sa...

Det känns verkligen skumt när man träffar någon man känner på stan och den personen vet massa saker som du inte har berättat (men som man skrivit om på bloggen).. Glömmer liksom bort att de man känner också kan läsa!

God Jul!