Sidor

05 november 2008

Underlivsstyrda suckers

Jag kanske är inne i en lättretad period iom att jag blir förbannad över så mycket just nu. Den senaste saken i raden är en gammal manlig vän.

Jag börjar fundera på om han inte är kompis med mig mest för att få access till mitt kvinnliga kompisnätverk. För att få krypa på so to say. Han jobbar utomlands och är sällan hemma. Varje gång han kommer hem ringer han och snackar lite skit i vanlig ordning. Hur mår jag, hur har han det.. men sen, så undantagslöst frågar han något om någon tjejpolare till mig. "Du, är XXXX singel förresten?" eller "Kan du inte ta med dig XXXX så går vi ut?".

Det är liksom helt ointressant att bara ta en fika på tumanhand, för när han är hemma gäller det tydligen att passa på att para sig illa kvickt, så då gäller bara singeltjejer och hänga på krogen. Förväntar mig mer än så av någon jag varit vän med i så många år och blir sjukt besviken. Som att vara kompis med en kåt jävla tax vars ENDA intresse är att sniffa tikar i arslet.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hm..ja låter ju helt klart som han har ett "dolt motiv" INTE ok!

Anonym sa...

Härligt att komma in och känna igen din härliga stil att skriva. Jag hade lite att läsa ikapp, men det var bara skoj!

Må så gott.
Hälsningar från Mia i Gävle

http://livethosmig.blogg.se

Ps.. Jag addar inte folk i Facebook, som jag inte VILL ska rota runt i mina albub, man gör väl som man själv vill??? Ds