Sidor

08 februari 2008

Livet med Nakupelle

Jag har ingen som helst katterfarenhet så jag vet ju inte om alla katter är så här sköna, men jag betvivlar nästan det. Han är så äckligt söt och social att det gör ont att titta på honom. Käkar som en häst, sover helst sked, hoppar på våra ansikten när han tycker det är dax att stiga upp.. och är allmänt en trevlig liten trygg typ.
Ingen sån där kisse som gömmer sig bakom soffan när det kommer gäster. Utan en sån som glatt hämtar sin leksaksmus och lägger den i knät på folk i hopp om att de ska leka med honom.
Jag är heelt såld!

7 kommentarer:

Anonym sa...

Så avundsjuk, vill också ha! Försöker övertyga min blivande om att det är en lämplig morgongåva men det går sådär...

Karlsborg rum och frukost sa...

Känner igen allt du skriver :-)
Katter är underbara varelser som förgyller vardagen (förutom när de kräks, tar in möss eller river på möblerna i ren trots).

Anonym sa...

Åh, katter är så härliga, längtar hem till min lilla Sessa nu. :)

Anonym sa...

Va roligt :) Han har nog haft en bra start i livet eftersom han är så cool. Och så gillar han er förstås! Nu kanske bloggen kommer få lite kattfokus ett tag? Det går liksom inte att tänka på nåt annat när man har en sån där liten hemma.

Anonym sa...

Låter som ni fått en toppenstart!

Anonym sa...

Sån är mina katter också, skönt med sociala varelser istället för de där som bara gömmer sg och är allmänt tråkiga! :P

Anonym sa...

Nu fick jag allt riktigt kattlängtan, låter ju underbart!