Sidor

05 februari 2008

I kväll flyttar han hem till oss

16 kommentarer:

Anonym sa...

men kära nån! Jösses va söt han är! ojojoj va mysigt ni ska ha...!

Anonym sa...

hihi vad söt! som en liten utomjording ;)

Skolfröken sa...

Jag måste erkänna att jag tycker de ser lite läskiga ut. Men mysigt att få ett husdjur!

Linas inredning sa...

Grattis och lycka till!

Anonym sa...

Han ser lite läskig ut, samtidigt som han är jättesöt. :-) Och jag vet känslan över att vänta på ett djur.. Tiden går väl aldrig så långsamt som då. ;-) Vad ska han heta?

Anonym sa...

Helt underbar!! Vi fick vår "lilla" vovve för bara nån månad sen och livet är inte det samma. Man bara längtar på att få gå hem från jobbet varje dag så att man kan få träffa sin lilla "bebis".=)

Elca sa...

Åh, snacka fulsnyggt djur! Tufft. Hoppas allt går bra nu!

Anonym sa...

Ååååh så sööööt... jag vill också haaaa! Kram kram

Anonym sa...

Hur går det..? Har han utforskat alla hörn eller gömmer han sig under soffan? Man vet ju aldrig hur de reagerar.

Anonym sa...

Oj oj oj, sicken sötnos! Hur har det gått?

Laila sa...

Annorlunda, men samtiidgt så söt. :-) Det var så kul att se vad du skulle döpa katten till. Det ordet har jag inte hört sen min farmor levde

Anonym sa...

Hur går det?
Vet hur man kan längta efter djur, nu har du honom hos dig!

Lilla Duktig sa...

Menåh! Gulle!

Min polare skaffade en dito hund och folk kan liksom inte riktigt förstå... Men de är helsköna att gosa med. Och varma. Mmmmmmm. Vad ska den heta?

Anonym sa...

vad söt!

Anonym sa...

Nae men ärligt talat? Vilka rövslickare du har som kommenterar här! Fler än hälften av de som sagt att din katt är söt tycker egentligen att han är ett freak. Sådärja... fick du sanningen.

Zandra sa...

Anonym> Bajsa på dig. Han är hur jävla nice som helst!
Du däremot ser garanterat ut som ett utedass i facet men din attityd.