Sidor

08 januari 2008

Men det jag saknar med av allt..

Är TID! Det finns tretusen saker jag skulle behöva bocka av min to-do-lista, men det finns helt enkelt inte tid för någon av dem.

Jag har plötsligt blivit en av de där jag läste om när jag pluggade marknadsföring. "Unga arbetande, utan tid för eget val". Jag vill bara behöva säga Ja eller Nej till erbjudanden. Inte söka efter information eller vara ute och leta själv.

Jag behöver en inredningsdesigner till lägenheten. En som säger -Skit i det gråa, här ska det vara rött och så ska ni ha det här soffbordet i stället.

Och så behöver jag en resebyrå som kan titta på oss och säga - Search no more. Här har vi det perfekta bröllopsreseupplägget för just er. En veckas coola aktiviteter, en vecka kringresande och shopping, och så en vecka sol och bad på den här *håller upp en fin paradisbild* stranden!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Lite lyxproblemer darling. Du har ju allt kul framfør dig! Resa, inredning, projekt. Tænk om man hade gjort allt man drømt redan eller om man var ensam i sina val. Ta en kopp te med din man ikvæll och drøm er bort, det ni inte gør denna gången gør ni en annan gång. Grått går æven att måla røtt nær man trøttnat...

Anonym sa...

Hej,

jag hittade den här bloggen när jag och mannen planerade vårt bröllop, och tyckte att den var så härlig så jag gärna gå in emellanåt fortfarande. Ibland känns det som om jag tjuvkikar, men mest blir jag inspirerad. Nu till saken: Vår bröllopsresa gick till Omans huvudstad Muscat i början av november (så mars borde väl vara helt okej oxå?) och vi trivdes som bara den. Folk vi träffade var vänliga och det var väldigt lugnt. På stränderna var det glest mellan människorna och på snorklingsturen var det bara vi, fiskarna och en sjögurka. Shoppingen var rolig på marknaden, men ganska medioker i övrigt, fast det är ganska nära till Dubai om man har hyrbil. Maten var toppengod men det enda stället som det gick att beställa drinkar på var på hotellet. Vi tog det oftast lugnt, men hade inte velat ha ökenturen ogjord. Mer info finns på www.omantourism.se Hoppas ni får en fantastisk bröllopsresa vart den går!

//Åse

Mrs S sa...

Ta det lugnt, hemmet behöver inte vara tiptop på en gång. Det är bättre att bo in sig lite och känna efter än att förhasta sig och köpa saker som man kanske inte gillar sen. Fast det här vet du ju redan... Tänkte bara påminna.

Anonym sa...

ta kontakt med detta resebolag. Dom kan nog skräddarsy din resa och komma med förslag..
http://www.travelfactory.se/

hoppas du hittar den perfekta resan :)

EMMA

Anonym sa...

Jösses tjejen, ta det lugnt!
Lev och njut för 17, du verkar ju helt nojjig.
Livet består av en del viktiga saker... glöm inte bort dem i allt det oviktiga, för det är inte om de oviktiga sakerna man minns dig!
/J