Sidor

10 december 2007

WBW*

Jovisst, jag avbokade hantverkarna. Och sa till mannen att vi skulle tapetsera och måla när han kom hem istället. Vad jag inte sa.. var att jag i stället var vaken hela nätterna i en veckas tid när han var bortrest och renoverade så att svettet rann. Så när han kom hem i lördags hittade han mig i ett nytapetserat vardagsrum, i en städad nymålad lägenhet. Julpyntad och fylld med lite nya prylar. Har en mkt tacksam man hemma nu vilket givetvis var hela planen. Ska ägna hela julen nu åt att ligga å bli matad med punchpraliner i tv-soffan.

*Candidating for Worlds best wife 07

14 kommentarer:

Catarina sa...

Det ser ut att bli fint. En fin tapet.

Anonym sa...

Vad gulligt av dig! :) :) Och jag blir så grymt avis, vill också renovera här hemma :-D Får väl vänta tills studietiden är över,
Ha en riktigt bra vecka!

Venke sa...

Du är galen!:D

L sa...

Zandra, du e grym.... synd att det inte är min fru du e ;)

Kram
L

Anonym sa...

Haha sånt där gillar jag också att göra. Så himla roligt att överraska. Och ÄNNU roligare när man själv kommer hem och han har städat, lagat mat, ordnat med film och står redo att ge mig massage. Mumma!

Anonym sa...

Oj om jag hade din ork!! Beundrar verkligen dig!

Zandra sa...

Tack söta ni!!

Anonym sa...

Du förtjänar varenda pralin som julen har att erbjuda, vilket jobb.. :)

Mrs S sa...

WHOA!!! Shit vad bra du är!!!

Anonym sa...

Vad fint det ser ut att ha blivit & vad duktig du är :)

Anna sa...

Jag tror du får the award!!!

Anonym sa...

Vad glad han måste blivit! Hoppas pralinerna smakar:)

Anonym sa...

HJÄLP! Att du orkar. :D Förstår att han blev rejält överraskad. Min karl hade nog hittat mig grinandes i limhinken med ett halvfärdigt rum haha.

http://www.catti.se (fattade inte hur jag skulle logga in med wordpress här för att skriva en kommentar. :S)

Anonym sa...

fy 17 vad duktig du är!! och snyggt tapet är det:) hoppas maken uppskattar detta nu ;)