Sidor

14 november 2007

Några av julgranskulorna från Dublin

14 kommentarer:

Susanne sa...

Bra jobbat! Galet vackra kulor ju! Lyxgran i lyxstor, nyrenoverad lägenhet. Och hemmajul på det. Fint!

Anonym sa...

Du kommer verkligen att få en spännande gran ;-)

Zandra sa...

HahaHAH.. ja, verkligen! Kommer se ut som en metalliccirkus!

Tess @ Tess Style sa...

jätte vackra juldekorationer.

Anonym sa...

Så underbara! Och lycka till på nya jobbet i morgon. :)

Mrs S sa...

Oh dear! Jag blir alldeles matt. Sånna här små vackra konstverk är en av mina största svagheter. Ni kommer att ha rikets vackraste gran.

Anonym sa...

De är kulorna och de andra kreationerna var verkligen jätte vackra. De vackraste julgrans kulorna jag sett!

Zandra sa...

Tack sötisar. Nu har ni gjort mig så mallig att jag blir harmynt.

Anonym sa...

Jättefina. Var i Dublin hittade du dem? Ska dit om några veckor nämligen.

Anonym sa...

åh herregud vad fina!

Anonym sa...

Så fina!

Anonym sa...

oj, vilka fina julgranskulor!

hanna sa...

Olala, den guldiga på bild 3 och 5 var SJUKT snygg!

Anonym sa...

UNDERBARA