Sidor

21 november 2007

Jag är en konspiratorisk nojjig jävel

Tydligen. Det var ju skönt.

5 kommentarer:

Lilla Duktig sa...

Fast det kändes ju så rätt...
Hatar när sånt händer.

Vad sa du egentligen till henne när du ringde?

Anonym sa...

I know..

Det var en kompis som ringde (jo jag vet, fegis). Den andra tjejen bodde tydligen andrahand vid Gullmarsplan och hade varit på massor av visningar i området och budat på några lägenheter. Det förklarar ju en del.
Min kompis fick ingen som helst dålig känsla, så jag får lita på att det här är ärligt gjort nu då.

Anonym sa...

Då ær det sækert riktigt, men jag hatar nær man får en sån kænsla. Bra att du kollade tycker jag. Då kan du få det ur værlden istællet før att det skall ligga och gnaga.

Skolfröken sa...

Gud, vilken tur! Jag hade precis samma känsla när vi köpte, men jag fick listan och kollade också upp om personerna på listan fanns i verkligheten. Jag ringde dock aldrig..

Anonym sa...

Ah, kanske skulle läst detta innan jag svarade på förra... ;-) Tur att det löste sig i alla fall!