Sidor

18 september 2007

Tjallare

Nu ska jag adda en kompis chef på Facebook. Sedan ska jag be henne att ordna så att min kompis får någon form av behandling för sitt drog och alkoholmissbruk. I helgen fick jag det åter bevisat att min gamla barndomskompis har ordentliga jävla problem med detta.. och droppen var när jag fick veta att även hennes nya sambo håller på.
Hon kommer såklart aldrig förlåta mig. Men det skitar jag högaktniningsfullt i. Har stått ut med det här i femton år nu och hon blir bara värre och värre.

3 kommentarer:

Anonym sa...

klart hon kommjer bli sur men som du säger för hennes eget bästa. en dag kommer hon tacka dig!

förresten, tack för komplimangen.. visst kände man sig ruskigt vacker den där dagen... Förstår du vad jag menar att din klänning såg ut nästan exakt som min?? underbara va dom.. :)

faceboook e som dom säger beroendeframkallande, här på jobbet har dom spärrat den sidan så man kan inte facebooka på arbetstid.. bra gjort av dom... *S*

Härlig katt! såå cool....

ha en härlig dag

Anonym sa...

Starkt jobbat tjejen!! Har gjort något liknande själv och det krävs en hel del mod insåg jag... men be chefen att inte berätta att det var du om det känns bättre.

Anonym sa...

Hej Zandra!

Stå på dig. Har gått igenom precis det du har... en bror och en god vän. Hon insåg inte allvaret i sitt problem. Men nu är hon på behandlingshem.
Det är tufft och modigt, och mycket lättare att låta bli. Men vad är det för en vän som tittar bort??!!

Skickar så mycket stöd som bara går...

/Elisabeth