Sidor

10 augusti 2007

Bröllopspresenter

Dagen innan bröllopet så utbrast Andres glatt "Men JUST DET, vi kommer ju få en massa presenter också!"

För det glömmer man ju lätt bort mitt i all stress.. men Jesus vad roligt det är med paket! Nu har vi hela lyan fylld av fina prylar.

Några exempel bland många fina är:

- En videokamera som vi filmat med hela honeyweekenden
-
En popart-tavla ala Roy Lichtenstein men med oss två på istället
-
En Nina Hemmingsson-tavla
-
Trippen till Smögen
- En mkt snygg pläd
-
Ett nytt soffbord alá femtiotalsdesign
-
Matsilver ur serien Tornedalssilver med vårt monogram ingraverat
-
En hemsnickrad utomhusbänk med våra initialer inristade i ett hjärta
-
och så en massa pengar till bröllopsresan, fint porslin och presentkort på allt från restaurangbesök till inredning...

4 kommentarer:

Kerstin Kallin sa...

ooo, jag är avis på Nina Hemmingsson-tavlan! Vi önskade oss också konst från seriegalleriet, men fick en massa andra underbara saker istället. Mycket champange och glas. :-D

Anonym sa...

Grattis till Bröllopet!
Har följt din planering på avstånd ett bra tag nu men aldrig givt mig tillkänna... Tack för all inspiration till mitt eget bröllop och för alla goa skratt. Fortsätt blogga du gör mina nätter på jobbet så mycket roligare

Kram och lycka till
Fröken Plommon

Livet i träsket sa...

Vika underbara bilder och vilket härligt, vackert bröllop ni verkar ha haft, blir verkligen inspirerad och kanske ska börja ta itu med bröllopsplaneringen nu...

Anonym sa...

Nu är jag också hustru! Galet vilken magisk känsla det är. Hela dagen var helt magisk och jag älskade varje sekund av den. Förstår precis hur du känner just nu :D

Och presenterna ja. Så himla roligt att ha något speciellt till dagen efter bröllopet också! Vi har skrattat, gråtit och tjoat högt en god stund när vi öppnade presenterna. Härligt!