Sidor

10 juni 2007

En helg av bröllopseffektivitet

- Vi har lämnat in min klänning till skräddaren. Den behöver sys in (love GI) och få en hälla på släpet så att det kan hållas upp efter vigseln.
- Vi har letat efter en vit kostym till honom som galningar (lutar mot en från Filippa K nu).
- Jag har köpt en liten väska to go with the dress. (Ett kap från Scorett)
- Vi har köpt massor av vita krukor som bordsblommorna kommer att göras i.
- Hade sista provsmakningen och provtitten på våra bakelser. MmMm.
- Och så har vi räknat på hur mycket öl/vin/sprit vi kommer behöva köpa in.
- Resten av tiden har vi mest ägnat åt att hångla i solen och försökt sätta ihop en låtlista till festen.

4 kommentarer:

Kerstin Kallin sa...

Heja! Vad duktiga ni har varit! Själv har jag haft en helt motsatt helg - INGET av det jag tänkte blev gjort. Fick en helt underbar möhippa istället och idag var jag för trött och glad för att jobba med bröllopet. :-D

Anonym sa...

åh, har ni inte foton på era nya bakelser? :-) är supernyfis!

Mrs S sa...

Tiger hade en vit kostym såg jag idag men jag spanade inte in den så noga. Såg den i gallerian, tror att affären hette GateOne.

Anonym sa...

Hej, hej!
Vi förlovade oss där och det var väldigt fina och fräscha rum och god buffé! Sen har dom ju massa sköna behandlingar också och en liten pool och bubbelpool och sen är ju Smögen väldans fint!! Hoppas ni får det bra!! Gillar din sida! Tack för många bra tips!!:-)