Sidor

21 maj 2007

Tre saker till på listan att bocka av

1. Köpte hem ett lass av mina favoritblommor - luktärt, rosor och kryssantemum, och gjorde ett testarrangemang. De står och är vackra här på vardagsrumsbordet nu. Med någon pion i blir de kanon till sommaren!

2. Gjorde även en provdukning för att kolla hur de rosa linnelöparna skulle passa. Blev finfint. Vääldigt romantiskt och tjejigt, inte helt vad min kille tänkt sig.. men vad fan.

3. Kom på vad jag ska köpa i morgongåva! Han läser här så inget avslöjande. Men jag tror han kommer bli glad..

3 kommentarer:

Anonym sa...

Är också en framtida brud och ska gifta mig i augusti i år. De färger jag har bestämt mig för är natur-mullvadsgrått och rosa, så därför undrar jag om du vill tala om var du har fått tag på rosa linnelöpare. Har letat efter något liknande men det är svårt att hitta....
Måste även säga att jag fått massa tips från din sida och din blogg är bara så mysig att titta in i då och då!!!

Anonym sa...

Hej Jennie.. kul att du gillar att titta in här!
De rosa linnelöparna köpte jag från Hemtex. Det är egentligen panelgardiner men är ganska smala, 33 cm, 3 meter långa, så det ser fint ut som löpare. De är i en ljus fin rosa som säkert vore supersnygg ihop med ert färgtema. Sorten heter "Maria" och kostar egentligen 350 kr.. men just nu typ 180 kr paketet. Det är 2 löpare i varje paket.

Anonym sa...

Vore så roligt att se bild på blommorna och dukningen...