Sidor

28 maj 2007

Ingångsmusik

10 kommentarer:

Ivana sa...

Superfin låt!

Anonym sa...

Gud vilken vacker låt, kan riktigt tänka mig ett brudpar som seglar in tillsammans när den här sången ljuder :) Mmm.

Anonym sa...

Annorlunda och jättefin ju!

Anonym sa...

vilka psalmer till vigseln kommer ni att välja?

Anonym sa...

Vad roligt att ni gillar den!!
Jag blir skitnervös bara jag hör den för jag vet att om två månader när vi hör de där första tonerna så är det dax att gå in i en fullsatt kyrka hand i hand.

Anonym sa...

Maria> Jag vet inte alls vilka psalmer vi ska ha.. har ingen koll på sådana dessvärre, tips på några fina?

Kerstin Kallin sa...

En vänlig grönskas rika dräkt är den ljuvligaste av sommarpsalmer! :-D Den ska vi ha - trots borgerlig vigsel. Fast bara vers 1 och 2. ;-)

Anonym sa...

Jag ÄLSKAR denna låten! Har haft många funderingar på musik till första dansen - eftersom vi redan har klart med ingångsmusik (Du är allt med Shirley Clamp). Denna hade ju varit underbar!

Så tack för att du påminde mig om denna ljuvliga sång

Anonym sa...

Bara jag igen. Kom på att Michael Bublés nya låt "Everything" är helt underbar också.

"You're a falling star, You're the get away car.
You're the line in the sand when I go too far.
You're the swimming pool, on an August day.
And you're the perfect thing to say"

"I can't believe I'm your man
and I get to kiss you baby just because I can"

"It's you, it's you, you make me sing
You're every line, you're every word, you're everything"

SUCK! Jag gråter nästan redan...

Anonym sa...

Nina> Jättefin.. jag är tokblödig, snyftar åt det mesta nu verkar det som.