Sidor

13 april 2007

Planeringen

Den 5 Maj är stora dagen för mig och Tommy. Vi börgade planera i Augusti -06 och vi bestämde oss redan då att vi ville ha ett historiskt tema. Mest från 1700-1800 talet, men vi plockde bara ut det vi tyckte var fint och blandade det med ett modert bröllop. Det var lättare sagt än gjort då vi snabbt upptäkte att det inte var allt för lätt att hitta det vi ville ha. Ut i internetdjungeln och leta.

Många sena nätter och ömma rumpor har det blivit. Men efter lite envishet och fantasi så har vi nog hittat allt vi vill ha plus lite annat som jag kommer dela med mig till er. Kanske är det något för er att ta insperas av.

Det ska bli jätte kul att få dela med mig av allt jag har och mina tips, även Tommy kommer skriva ibland här med mig. Jag anser att männen visar sig allt för lite i dessa sammanhang och måste ta lite mer plats i bröllopsplanerna!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Kul idé med gästbloggare, det ska bli kul att se vad ni har planerat för ert bröllop och vilka tips du vill dela med dig av.

Sofie sa...

Vad spännande att höra hur det går med bröllopet. Mina varmaste lyckönskningar! =)

Anonym sa...

Sofie: Tack så mycket=) Det Ska bli jätte spännande.