Sidor

27 mars 2007

Och så här såg inbjudan ut


7 kommentarer:

Kerstin Kallin sa...

Wohooo! Jättefina ju! Och Wendy medium fick vara med också...Passar faktiskt asbra! :-D Gjorde ni fickan själva? (har glömt)

Anonym sa...

Kerstin> Såklart Wendy är med, stort tack! :) Jo, vi klippte till och klistrade fickan. Killen tyckte det var för dyrt att beställa färdiggjorda från London, men efter papper, klippande och klistrande så kan jag ju säga att det lätt hade varit värt att beställa i stället.

Anonym sa...

Fina inbjudningar! Vilket jobb ni lagt ner!!

hanna sa...

De är underbara!

Anonym sa...

Så fina inbjudningar! Önskar nästan att jag hade några månader till på mig att fixa med våra. Vilket jobb det måste ha varit! Underbart fint.

Anonym sa...

Fantastiskt snygg inbjudan. Kul när folk hittar på lite udda saker och inte kör på traditionella tråkiga stadard varianter :)

Anonym sa...

Hejhej... jag och min sambo sitter här och skall påbörja vår planering av vårt bröllop. Fick tips om din sida och jag måste säga att det är många bra ideér. En sida som den här är precis vad vi behöver eftersom vi är helt nybörjare på det här och knappt ens varit på bröllop.
Hur har ni gått tillväga när ni gjorde era inbjudningskort och hur är upplägget på dem?