Sidor

26 mars 2007

En ny doft dagen till ära



Visserligen så behöver jag en ny parfym oavsett, men ändå. Läste någonstans om "bröllopsdofter", hur man köper en parfym för att använda på bröllopet första gången.. så att den sedan förknippas med denna glada dag när man använder den. Lät fint tycker jag så nu är jag på jakt efter någonting somrigt, men ändå kryddigt och speciellt.

Har hitills sniffar lite exta på Alien Perfume (rätt udda men nice doft) från Thierry Mugler, Stella Perfume (väldigt mycket ros) från Stella Mccartney, Euphoria Perfume (pion) från Calvin Klein, The One (bara namnet i sig är ju underbart) från Dolce & Gabbana och Romance (Klassiskt fin) från Ralph Lauren.

Hittade en bra sajt där man kan beställa små doftprover, så jag får väl börja där och se var det landar.

3 kommentarer:

Ivana sa...

Jag hade redan hittat min drömparfym till den stora dagen men fick veta att den säljs bara i de riktigt stora städerna. Alltså inte i Umeå. Får nog ta en tripp till huvudstaden strax innan bröllopet. Kanske som en före-bröllopsresa? :)

Anonym sa...

har själv använt alien av TM, och den är en riktig hit, om du får några prover så testa dom i några dar i taget och se hur du trivs med doften =)

Anonym sa...

Bra sida! Här ska shoppas prover! :D