Sidor

15 januari 2007

Tillbaka

Åh, jag är såå besviken. Inte alls på resan för den har varit bortom Underbar - men på att jag inte har med mig massa bröllopsbilder hem som jag kan visa upp. Hela bröllopsgrejen visade sig vara någonting ytterst privat som paren bara disskuterar med sin weddingplanner och man kommer inte in i butikerna för att ens kunna kika på klänningar ifall man inte har bokat tid. Booring.

Nåja, hur som helst. Väl hemma så brinner det lite i baken nu. Jag känner att klockan ticker på och att vi har sjukt mycket som borde bestämmas redan nu. Typ mat, fotograf, musik m.m. Min tilltänkta däremot är kolugn. Han tycks tro att man kan börja styra upp ett bröllop i lugn och ro ett par veckor innan det är dax.. och bara det gör ju att jag fått smått panik!
Nu ska jag skriva en lång lista med saker som måste fixas, så att han förhoppningsvis fattar att det krävs lite tid och engagemang.

Inga kommentarer: