Sidor

21 januari 2007

Gamman!









Jag har inte besökt Svartbrud på länge, så det var verkligen en glad överaskningar idag när jag surfade dit och upptäckte att hela sidan byggts om. Inspirationssidan har gått mer åt communityhållet med forum, bröllopsreportage och gratis hemsidetjänst. Kul! Det känns fräscht också med ett alternativ till Bröllopstorget där det inte hänt någonting på evigheter.
Svartbrud, eller Gamman som det nu heter är fylld med rolig läsning, framförallt för brudpar som inte tänkt sig ett helt traditionellt bröllop.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag gillar Gamman! Kul att man kan lägga upp bilder och ha sin egen lilla gästbok. :-) De erbjuder dessutom egna hemsidor och bloggar för den som är intresserad. Stämningen är verkligen annorlunda jämfört med BT - hemtrevligare på nåt vis? Den stora fördelen med BT är att det är MÅNGA där. Fördelen med Gamman är de trevliga människorna, den trevliga stämningen och tjänsterna de erbjuder.

Anonym sa...

vänta du det kommer nog något häftigt på bröllopstorget...det står väl på deras första sida att nytt är på g.. så klaga inte ... den som väntar på ngt gott väntar aldrig förlänge! (c;

Anonym sa...

Så har det stått i ett år minst nu så jag har börjat tvivla. Jag välkomnar verkligen ett nytt forum med massor av inspirationsbilder etc. som svartbruds sida.