Sidor

06 oktober 2006

Vasefillers

Så tjusigt heter det på engelska. "Vasefillers". De där stenarna, bollarna, låtsasbären och bladen som jag älskar att fylla mina pysselskåp med. Tyvärr kommer det inte lika ofta till användning som jag önskar.. men det känns gott att veta att man kan ro ihop en skön gå-bort-blomma när man vill antar jag. Här är några snygga varianter av just såna här krukdekorationer..


















Foto: Pottery Barn
Barkbitar, stenar, frukt, bärkvistar, små plastleksaker.. listan kan göras lång på snygga vasefillers. Djuraffärer och skogen är suveräna ställen för att hitta sånt här.

Vill du göra en god-helg-gärning så sätt ditt betyg på bloggen här! Stort tack till er som redan röstat!

2 kommentarer:

Ivana sa...

Vad fint! Mitt största problem är ju dekoration på borden. Hatar alla dessa smådetaljer som man måste gå runt & tänka på haha

Anonym sa...

tack för att du skrev om vasefillers, nu fick jag en bra idé till vårt festbord.