Sidor

22 februari 2012

Foggy

Vissa dagar är mer kärleksdimmiga än andra. Idag är en sådan dag. När jag vaknar av en liten hand som letar sig fram till min under täcket och Rigo viskar "mamma, lämna mig inte ensam".  Aldrig älskade unge. Aldrig någonsin kommer jag lämna dig ensam. Du kommer ofta behöva vara själv, men ensam - aldrig.
Vissa dagar kan jag ha någorlunda cool distans till alla nötta ord om kärleken medan jag andra dagar känner att jag fullständigt exploderar om jag inte får ösa ur mig allt det här med STORA bokstäver! Berätta för hela världen om hur kärleken förtrollat mig. Gjort mig så vansinnigt stark och svag på samma gång. Jag vill lusa ner hela internet med kärleksord till er, skaffa en synthvagn och sätta mig på Plattan för att spela smäktande kärleksserenader resten av mitt liv. Jag vill köpa tv-tid. Skrika i en megafon..
RIGO OCH BIM, JAG ÄLSKAR ER ÄNDLÖST!

3 kommentarer:

Tant Therese sa...

Underbart!! Lycka!!

Petra sa...

Fint!!!

Anonym sa...

Vackert! Kram Minna