Sidor

29 januari 2012

Helg

Sitter i skrivande stund och rundar av en mycket lyckad helg med ett avsnitt av "Det okända" på Sjuan. (Vad är det för dårprogram? Är de på allvar? Just nu står de gråtandes i ring och ska skicka osaliga andar till andra sidan.....jag vill inte vara trångsynt men vad tusan..).

I fredags hängde jag med min minsta och mest blonderade kompis. Som jag känt hela livet, men inte alls träffar så ofta jag önskar. Så det var härligt att ägna en hel kväll åt grekisk mat, uppdateringssnack, feministisk filosofi och drinkar.
Lördagen inleddes i ottan med att köra iväg mamma och pappa till Arlande och vinka av dem innan deras Indien-resa. (Hoppas ni får några ljuvliga veckor! Jag ska göra mitt bästa för att hålla blommorna vid liv.) Därefter åkte vi och hälsade på Andres syster med storfamilj i Enköping vilket alltid är lika soft, och på kvällen myste vi hemma med Lego-bygge och riktig svullarmiddag.
Idag har Rigo och Andres varit och badat, medan jag och Bim hängt på café med Josefin och Fredo i Huddinge. Och så semmeldate med Angela och Danne hemma hos oss på kvällen på det.
Mkt bra helg.

Inga kommentarer: