Sidor

06 december 2011

Ögonfransförlängning


Var hos Thobias på Bythobias.se idag och piffade upp ögonen inför semestern. Kolla vad tjusigt det blev!

Jag hittade honom via ett par bloggrekommendationen och kunde inte motstå att testa när de gett honom omdömen som "The fucking wizzard of ögonfransar".  Trevlig driftig kille, söt som bitsocker, salong i Vasastan och två timmars pill (bara att få ligga på en brits i två timmar utan barn som sliter i en.. halleluja) för att få dit dem, Är toknöjd med resultatet och kan verkligen rekommendera honom vidare! För en sminkjunkie som jag är det en lättnad att bara behöva packa ner ett läppsyl i resenecessären och ända känna mig fin på stranden eller i poolen.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Wow, ge mig dina ögon. NU. AS-snyggt. Minna

Åbbe & Björne sa...

Då var det klart, det er detta jag ønskar mig i julklapp!

Morsan & Jag sa...

Skitfint!

Elenoree sa...

Du kan va den tjej/kvinna i Sverige med dem mest perfekta brynen. Även när vi var små! ;-) hoppas ni har d bäst i Mexico, vart är ni? Var i Playa del Carmen för några år sen, hotell Porto Real.

Krama

Elenore aka Lina