Sidor

20 september 2011

Kryssning

Mamma och jag passade på att dra iväg med ungarna på Finlandskryssning i förra veckan när dagis hade stängt. Kryssning klingar ju kanske inte så härligt i vuxenöron, men för en tvååring är det himmelriket med lekrum, plocka vad man själv vill käka från buffén, stor poolavdelning, musikuppträdanden och långa korridorer som man kan springa i. Perfekt.
Ovan är jag och mamsen med sura juicedrinks.

Jag och Rigo efter ett långpass i bubbelpoolen.

Och så världens sötaste barnrumpa. Jag är så förälskad i den där persikostora lilla rumpan att jag skulle kunna göra en gipsavgutning och ha på väggen.

3 kommentarer:

Faster Sväggo sa...

Finlandsfärjan rules! Kombo båt + småbarnsgetaway är oslagbar. Vi drar o cruisar på lördag - längtar!

Anonym sa...

Det lät ju riktigt kul för små! Jag har aldrig åkt kryssning, hag tänker bara på pinsam fylla ;)

Vilken båt åkte ni? Över dagen? Tror min treåting skulle älska, han pratar dagligen om helsingborg-helsingör i juli ;)

Tjing!
Malin

Zandra sa...

Malin: Vi åkte Birka Paradise, men skulle tippa av någon av Silja Line-båtarna kanske är snäppet roligare för kids.. de har större lekrum.
Vi åkte 24-timmars.