Sidor

23 augusti 2011

Good shit

Iom att detta ändå är en skrytblogg rakt igenom fortsätter jag på påbörjad bana.

- Bim sov över sju timmar i streck i natt. Jag är förbluffad och prisar gudarna!
- Älskade människor i min närhet väntar små små barn, och jag blir gråtig av lycka när jag tänker på det.
- På torsdag ska jag få äta surströmming för första gången på en evighet!
- Kattungen är världens bästa. Vi hade inte kunnat önska oss någon bättre. (eller jo, en som inte pruttar kanske:) ) Framåt, orädd, snäll och jättekelig.
- Jag har tack vare en app, Shape Up Kaloriräknaren, kommit in i ett äta-lagom-och-nyttigt-flow som känns långsiktigt och peppande. Målet är att tappa värsta babyhullet till årsskiftet. Andres är på samma tåg vilket gör det hela lättare och roligare.

Inga kommentarer: