Sidor

08 april 2011

Dagisdilemma

Vi har blivit erbjudna plats efter sommaren på ett dagis som ligger närmre oss, vilket vore guld värt. Varje dag jag sätter mig på bussen (åt fel håll) för att hämta eller lämna Rigo muttrar jag över tiden jag förlorar. Men nu trivs han ju på sin avdelningen så det känns väldigt kluvet att fatta ett beslut om att byta eller inte. Hur som så ska vi till det nya dagiset på onsdag i ett par timmar så vi kan checka in personalen, kidsen och lokalerna innan vi bestämmer oss.

Rigos nuvarande dagis.

Plus
Hans favoritkompis Love går där
Fina genomtänkta lokaler
Härlig utegård
En manlig dagisfröken
Personalen tar till sig av förbättringsförslag

Minus
Hög personalomsättning
De har hittills varit dåliga på att ge information
Sugig extrapersonal
Ligger off för min del

Inga kommentarer: