Sidor

20 mars 2011

Nr 1



Min älskade stora Rigo. Du är det finaste jag vet.

5 kommentarer:

hanna sa...

Storis, jag blir alldeles tjutig.

bjørne sa...

Hehehe, ser ni bitmærkene i korven? Kocken har testat kvaliten på råvarorna.

Hanna F sa...

Vilken fin pojke ni har och vad stor han har blivit. Jag följde tidigare din blogg, men tog en paus när du också pausade och så idag fick jag för mig att jag skulle gå in och kolla för att se om du återkommit. Till min glädje såg jag att du är tillbaka och det med besked!! Vad roligt att ni väntar tillökning, både med en liten syster till er fina Rigo och till er katt också. GRATTIS! Jag är så glad att jag har ännu en blogg att läsa under min föräldraledighet. (Jag har också en son, som är 2 år och 9 månader och en dotter, som är 6 månader). Oj det blev visst en lång kommentar, men det är bara för att jag är så glad att du är tillbaka!

Zandra sa...

Hanna: Jag också: :)

Sara: Yepp. Små små tänder.

Hanna F: Vad kul! Då blir det så vi samma avstånd mellan våra kids då ungefär. Bloggar du?

Tant Therese sa...

Han är ju för söt! Blivande kock alltså.... Det sötaste är att korven är tuggad på :)
Puss