Sidor

03 juni 2010

Väggmålning i kiddos rum

Före


Efter


14 kommentarer:

Unknown sa...

Åh så fint! Får man fråga hur ni gjort det?

Anonym sa...

Galet snyggt. Vill du extraknäcka hos oss? Vincent behöver en ny vägg.
Kram

Stina sa...

Men shit vad fint! Wow, jag är superimpad!
Varför visar du oss så sällan dina teckningar? Du är ju uppenbarligen helt galet begåvad. Hej då projektet jag skulle hjälpa dig med, inte en chans hörrö!

hanna sa...

Shit vad fint! Hittade du projektorn alltså?

Anonym sa...

Wow! Superfint!!!
//Cathrine

Anonym sa...

Supersnyggt!! HUR gjorde ni?

Henke sa...

Vilket sjukt fint lyft!

Catarina sa...

Så fint. Mysigt, som att bo i en tecknad film.

Zandra sa...

Tack snälla ni!

Jag kopierade upp min bild på overheadpapper, och skissade sedan upp de stora dragen direkt på väggen med hjälp av over head projektor. (Nej, Hanna... vår är fortfarande försvunnen. Den här lånade vi från Andres jobb).

Därefter fyllde jag i rubbet med vanlig väggfärg. Köpte en massa små provburkar för att ha råd med så många nyanser.

Stina> Du är söt du. Youré the pro!

Nettan sa...

Åh så fint, vad duktig du är!! Lockar nästan till att "gå in i väggen" ;-)
Grattis förresten i efterskott till Rigo på ettårsdagen!

lilla a sa...

Jättefint, ger sånt djup till rummet!

The Primetime family sa...

Harliga farger och vilken fin vy! towe.

Lilla Duktig sa...

Åh wow!
Bara...wow.

www.syfroken.se sa...

Helt underbart!