Sidor

09 februari 2010

Veckans skill

Rigo ålar runt i full fart genom lägenheten, gärna med ett stycke smutstvätt i munnen, och så fort han stöter på något (en katt, en blomkruka, en fotölj..) så utbrister han MAMMA! Allt är mamma nu. Som allt var pappa för några veckor sedan. Eller rättare sagt mamma-ma-ma-ma-ma-mamma.. pappa-pa-pa-pa-pa-pappa. Allt utom vi.

Det enda "ord" han egentligen sagt som vi verkligen tolkat det som han kopplat till en viss sak, är när han såg fyverkerierna på nyårsafton och imponerad sa Poff, Poff varje gång himlen fylldes av det glittrande eldregnet.

2 kommentarer:

Linas inredning sa...

Haha, vad gulligt!

Anonym sa...

Hej! Jag hittade in hit via sparade favoriter på datorn. Minns att du hade en fantastisk bröllopsblogg när jag planerade bröllop själv. Jag gifte mig 2007. Har inte vart inne här sen dess och fick en ingivelse att kolla in och ser att du fått en son :) GRATTIS! Jag vet hur underbart det är fick själv en son med kejsarsnitt i juni 2009.
Känner så väl igen mig i mycket av det du skriver så nu ska jag kika in här lite oftare.

Kram Neta