Sidor

31 maj 2009

Vi hörs om några dagar bloggen!


36 kommentarer:

Elca sa...

Spännande! Ska skicka en tanke åt ert håll imorgon.

Catarina sa...

Så kul att veta så där när det blir av och så kommer din bebis att få samma födelsedag som min sambo.
:)

Jenny sa...

Hittade alldeles nyligen till din blogg och vill bara passa på att önska stort lycka till imorgon =)

Anonym sa...

Hej du,

en varm tanke och kram!

Förhoppningsis sa...

Lycka till! Kul med Eniro svaret *s*

// Förhoppningsis

Ulrika sa...

Oj, oj, här ska tummar och tår hållas. Lycka till och skriv igen när du har landat! Kram Ulrika (som har 9 dagar kvar eller så)

Jessica sa...

Lycka till, vilken måndag!

Beatrix Vnunk sa...

Troligtvis är du mamma nu! Stort grattis!

Jenny Penny sa...

Så spännande!

Johanna sa...

Ohh så spännande! Hoppas att allting gick superbra idag!

Lilla Duktig sa...

Iiiiiiiiiiih!

Jag är supernervös för din skull! Ser fram emot att se underverket!
Hurra för dig.

Anonym sa...

Gud så spännande, undrar om ni fått er bebis i famnen nu då. Hoppas att allt går bra, längtar till nytt blogginlägg. Stor cyberkram från en trogen läsare.

Malin sa...

Lycka till!

Mimmi sa...

Tänkte på dig i morse när jag vaknade. Hoppas allt går bra idag och att ni alla mår väl. Kram!

Skolfröken sa...

ÅÅÅÅ! Stort grattis till er, hoppas det går bra. Nu är ju hen redan ute, tänk!

Caroline sa...

Hoppas att allt har gått bra. Och ett stort GRATTIS till er nya familjemedlem!
Ska som sagt bli så spännande att få veta vad det är för liten sötnos som gömde sig i din mage :)

Anna sa...

Lycka till! Massor av kramar!

Anna sa...

Oh god! Nu är det gjort! Jag trodde det var i morgon. Hela tiden har jag tänkt den 2:e.

Puss puss puss. Spännande. Tänker på er!

Anonym sa...

Å, tänkte på dig idag och undrade när det var dags! Och så är det idag!!! Å, jag hoppas du ligger där med din bebis nu Zandra...Å å åh!

www.syfroken.se sa...

Gud vad spännande!
Nu ligger du säkert och myser med en liten!
Hoppas allt gått bra!

Anonym sa...

Grattis till er lille prins! Läste inne på Hannas blogg att han hade tittat ut nu. Förmodar ju att allt gick bra eftersom hon verkade glad :) Än en gång ett stort grattis till er båda två och välkommen till världen (vad du nu än ska heta)!!!
Kram Therese
http://havsluft.blogspot.com/

Fröken Nina sa...

Åh! Gud så jag hoppas att allt har gått bra och jag ser fram emot en uppdatering här på bloggen när hela lilla familjen kommit hem och landat med varandra! Stor kram

AnnaPanna sa...

Spännande.... :)

Frida sa...

Åh, så härligt! Hoppas allt har gått riktigt bra! :-) Spännande att få se det lilla knytet sen.

Evasleva sa...

Jag hoppas att allt har gått bra!

Mathilda sa...

Lycka till! & hoppas allt gått bra!

Stina sa...

All lycka till er! Väntar med spänning...

Annah - mamma till finaste pärlan Chloé sa...

ÅH hoppas allt gått bra och att ni har eran lilla prins/prinsessa hos er nu och myser järnet!

Kerstin Kallin sa...

Fy fariken vad häftigt! Ser fram emot att höra allt om den nya lilla människan när ni har hunnit landa lite. Kram på er!

Miia - There´s no place like home sa...

Kikar in här då och då, men aldrig lämnat ett spår efter mig... Men nu så! :)

Idag är er lilla bebis två dagar gammal - mysigt! Grattis till den nya familjemedlemmen!

Kram /Miia

Jenny sa...

Nu har ni fått er lilla guldklimp och jag hoppas verkligen allt gick bra!!

Maja sa...

Ojojoj hoppas allt gick bra, gud så spännande!

Annika sa...

Hoppas ni har det underbart, alla tre nu!

Skolfröken sa...

Å, jag surfar in här mest hela tiden för att se om du uppdaterat. Men ni är nog fortfarande i bb-bubblan. Lite avis faktiskt. Grattis igen, såg på Hannas blogg att det blev en liten pojke, yey!

Emmas inne och ute sa...

Vad spännande!!! Stort lycka till!
Kram Emma

Anonym sa...

At you a uneasy choice