Sidor

08 oktober 2008

Äntligen!



Nu blir det drag under galoscherna igen!

4 kommentarer:

Anonym sa...

En fråga som inte alls hör hemma under detta inlägg: men du har ju bra pysselkoll, vet du var jag kan trycka upp tunna böcker?

Det handlar om farmors sagor. Det är inte mycket text, har bara tre sagor i nedskriven form. Men tycker det vore en bra julklapp till folk i familjen eftersom hon dog i somras. Skulle vilja med någon bild också. Och så får det inte vara dyrt. Hjälp! :)

~~erika~~ sa...

det är helt underbart att du kommit igång igen! Som jag saknat dig! *kram*

Zandra sa...

Josefine> Jag har bara använt gördinegenbok.se för att göra böcker, och den är ju inte helt billig den tjänsten.
Har du inte möjlighet att printa ut sidorna själv och binda ihop med sidenband i ryggen eller ngt, typ som ett tjockare festprogram tänker jag? På Mattons pappersbutik inne i stan kan man låna en spiralbindningsmaskin för att binda ihop sina trycksaker snyggt.
Annars så tror jag att Apple har en bra egen variant av bok som ligger lite bättre i pris och som är tunnare. Men bäst tror jag det blir om du göra själv med egen printer, och fint papper.

Erika> Tack, du är för söt!

L sa...

hej å välkommen tillbaka, du har varit saknad av mig :) Må så gott så länge!