Sidor

11 september 2008

Rese-mål

Vi har snackat en del om mål här hemma. För min del är det rätt mycket flum som kommer ut när jag ska försöka formulera vad jag hoppas på närmsta framtiden med saker och ting.. men när det gäller resebiten är det knivskarpt.

Tokyo! När jag ser mina resebilder härifrån så får hjärtat fnatt. Det är som om staden har skräddarsytts efter allt jag tycker är snyggt, gott och härligt! Vill ta hit Andres och få frossa bland tekniknyheter, serier, leksaker, mode och sushi. Vill bo på Park Hyatt Hotell (Lost in Translation), sitta i skybaren och skåla i fruktdrinkar till tonerna av lite skön japansk jazz.

Las Vegas! Jag kanske är sista svensken som inte varit där än, men hoppas det ändras snart. Även hit ska jag åka med mannen min. Inför Elvis och till tonerna av Hound Dog gifter vi om oss och sen festar vi loss i dagarna fem under rockabillyfestivalen, bor på temahotell, köper porriga skor och sippar i oss neon. Tjohoo.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Aha, vad sægs om ett dubbelbrøllop i glitter och paljetter?

Lilla Duktig sa...

Jag ska till Tokyo till nyår. Några tips?

(Vegas-bröllop is the shit. Vi körde hela rejset förra sommaren. Dock med Love me tender och Viva Las Vegas som sångnummer.)